30 Aralık 2012 Pazar

Mutlu Tatlı Yıllara...

     2013 ü karşılarken hepimiz yeni umutlarla, yepyeni beklentilerle doluyuz.Tabi herkes gibi ben de.
İlk kez bu bloğun adı üstünde duygusalı olarak sizlerle bana ait bir şeyler paylaşmak istedim. 
Geçen seneye baktığımda; yılın ilk yarısında yeni  doğmuş bir bebeğin ilk kıpırdanışları gibi , uçmayı öğrenmeye çalışan yavru kuş gibi hayata yeniden tutunmaya çalışan birinin heyecanı vardı içimde.Çünkü yoğun bir tedavi görmüş ve her şeyi geride bırakarak yeniden sağlığıma kavuşmuştum.Sırada yarım bıraktığım her şeye devam etmek vardı.Önceleri biraz tökezledim,düştüm,hüzünlendim.Sonra her şey bambaşka bir yere sürüklendi.Daha da güçlendim,kendime güvendim, yarıda bıraktıklarıma devam etmek yerine yeni ve sevdiğim şeyleri yapmaya odaklandım.Yılmadım,geçmişin beni büyütmesine izin verdim,onunla kavga etmek yerine onu kabullendim.Bunu yaparken de  tedirginlikler acaba doğru yolda mıyım gibi gelgitler yaşadım.Tüm bu duyguları hala yaşasam da biliyorum ki hayat korkulara  teslim olmadan ümitlerle güzel, insan umutlarıyla mutlu.
   Nolur sizler de yeni yılda umudunuzu yeşertin.Bu satırları yazarken aklımda dilimde hep bu şarkı...

   Hiçbir kere hayat bayram olmadı ya da
   Her nefes alışımız bayramdı
   Bir umuttu yaşatan insanı....

 Mutlu ,umut dolu, sıcacık, şeker tadında bir yıl diliyorum:))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder